woensdag 12 oktober 2011

Weer eens een kerstkaartje

Gepost door Eline Wiebrens op woensdag, oktober 12, 2011
Hoi allemaal,

Het is vandaag een beetje sombere dag, maar wel lekker weer om te knutselen.
Vandaag ga ik er weer een kaartje opzetten. Het word een kerstkaartje met een Magnolia uit de vorige kerstserie, trouwens de nieuwe kerstserie zit er weer bijna aan te komen, ik had de herfstkit besteld van Magnolia, dus ik had een voorproefje. Ze zijn weer helemaal geweldig!!!
Maar goed genoeg gekletst, ik heb scrappapier gebruikt van Basic grey Nordic holiday en het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt, pas mee begonnen is ook erg leuk om te doen, maar de copics blijven leuk, de bloemen zijn van Wild orchid crafts en lint is van The ribbon girl.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten.
Bedankt voor het langskomen op mijn blog en graag tot een volgende keer.


handtekening

4 reacties:

Eveliene on 12 oktober 2011 om 01:13 zei

Eline

wat een prachtige kaart heb je gemaakt
ik heb er weer van genoten
En inderdaad het is heerlijk knutsel weer ,denk dat ik zo ook maar ff me hobbyzolder opduik

gr eveliene

Creagea on 12 oktober 2011 om 11:55 zei

Wat een supermooie kaart en de kaartjes uit je vorige post zijn ook erg mooi.

Groetjes Gea

Riet on 13 oktober 2011 om 00:57 zei

Prachtig kaartje,lief je stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on 26 november 2011 om 04:00 zei

Wat een lief kaartje!!! Heel erg leuk gedaan!
Liefs, Marit.
..:: xXx ::..

Een reactie posten

 

Eline's 3D en scrapkaarten Copyright © 2011 Eline's 3D en Scrapkaarten Blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates